Kategorie

Wymiary opakowania: 23 cm x 13 cm x 7 cm

Więcej szczegółów

10 Przedmioty

Towar dostępny

Zaloguj się, żeby zobaczyć cenę

Więcej informacji

Figurki dinozaurów to fascynujący zestaw, który przeniesie Cię w czasie do epoki prehistorycznej. Zestaw zawiera 12 realistycznie wykonanych figur dinozaurów oraz różnorodne akcesoria, które pozwolą Ci stworzyć własny świat dinozaurów. Oto kilka przykładów zabaw, które można z nimi wykonać:

1. Dinozaurzy raj: Ustaw swoje figurki dinozaurów wokół wulkanu, który wydaje się być gotowy do erupcji. Inni dinozaury próbują uciekać, podczas gdy niektóre próbują zdobyć wulkan.
  2. Dinozaurza kraina: Wykorzystaj drzewa i płoty, aby stworzyć mini-lesisty krajobraz, w którym dinozaury mogą się ukrywać lub przemieszczać się w poszukiwaniu pożywienia.
  3. Bitwa dinozaurów: Podziel figurki na dwie drużyny i zorganizuj epicką bitwę na polu bitwy. Kto wygra tę starcie, pozostanie na szczycie łańcucha pokarmowego!
  4. Badacze dinozaurów: Umieść dwie skały jako bazy badawcze dla swoich małych paleontologów. Figurki dinozaurów mogą zostać odkryte i zbadane przez twoje postacie badaczy.
  5. Dinozaury w środowisku naturalnym: Stwórz naturalne środowisko dla swoich dinozaurów, wykorzystując drzewa, płoty i skały. Obserwuj, jak się zachowują w swoim naturalnym środowisku.
  6. Wulkaniczna eksplozja: Wciśnij guzik na wulkanie, aby wywołać efekt erupcji. Obserwuj, jak dinozaury reagują na to wydarzenie i próbują uciekać przed erupcją.
  7. Wspinaczka po skałach: Postaw figurki dinozaurów na skałach i obserwuj, jak próbują się wspinać i eksplorować swoje otoczenie.
  8. Ewolucja dinozaurów: Ułóż figurki dinozaurów w odpowiedniej kolejności, aby pokazać, jak dinozaury mogły ewoluować w ciągu milionów lat.

Ten zestaw figur dinozaurów i akcesoriów zapewni godziny zabawy i pozwoli dzieciom odkrywać fascynujący świat prehistorycznych stworzeń oraz rozwijać swoją wyobraźnię i kreatywność.

Wymiary opakowania: 23 cm x 13 cm x 7 cm